Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

1. Πώς μπορώ να παραλάβω ένα κοινόχρηστο ποδήλατο;

Η παραλαβή ενός κοινόχρηστου ποδηλάτου γίνεται εύκολα, σε ελάχιστο χρόνο ακολουθώντας απλά βήματα.

2. Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα κοινόχρηστο ποδήλατο;

Η επιστροφή ενός κοινόχρηστου ποδηλάτου γίνεται εύκολα, σε ελάχιστο χρόνο ακολουθώντας απλά βήματα. Αν παρόλα αυτά δεν μπορείτε να επιστρέψετε το κοινόχρηστο ποδήλατο που χρησιμοποιήσατε, επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης τηλεφωνικά (210 3004441) ή ηλεκτρονικά (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

3. Ποιος είναι ο μέγιστος επιτρεπόμενος χρόνος χρήσης ενός κοινόχρηστου ποδηλάτου;

To σύστημα κοινοχρήστων ποδηλάτων του Δήμου Γλυφάδας είναι σύστημα βραχυχρόνιας χρήσης. Δεδομένου ότι η δυναμικότητα του συστήματος είναι περιορισμένη, είναι σημαντικό τα κοινόχρηστα ποδήλατα να χρησιμοποιούνται για το διάστημα που πραγματικά μας είναι απαραίτητα και στη συνέχεια να επιστρέφονται στους σταθμούς προκειμένου να είναι διαθέσιμα και σε άλλους χρήστες.

Ο μέγιστος επιτρεπόμενος χρόνος για κάθε χρήση είναι 30 λεπτά δωρεάν πλέον 3 ωρών με χρέωση.Η ηλεκτρονική κάρτα μέλους που εκδίδεται με την εγγραφή περιλαμβάνει 5 ώρες χρόνο χρήσης. Αν παρά τη λήξη της μέγιστης επιτρεπόμενης διάρκειας χρήσης δεν επιστραφεί το Ποδήλατο για οποιονδήποτε λόγο, η χρέωση για κάθε περαιτέρω ώρα χρήσης ανέρχεται σε 2 ευρώ ανά ώρα.

4. Στο σταθμό κοινόχρηστων ποδηλάτων δεν υπάρχουν διαθέσιμα κοινόχρηστα ποδήλατα ή ελεύθερες θέσεις πρόσδεσης. Τί να κάνω;

Πληροφορίες για τη λειτουργία των σταθμών κοινόχρηστων ποδηλάτων, τη διαθεσιμότητα ελεύθερων θέσεων στάθμευσης ανά σταθμό και τη διαθεσιμότητα κοινόχρηστων ποδηλάτων ανά σταθμό δίνονται σε πραγματικό χρόνο εδώ.

5. Τι πρέπει να προσέξω όταν παραλαμβάνω ένα κοινόχρηστο ποδήλατο;

Η λειτουργία του ΣΚΠ παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο και οι επιμέρους εξοπλισμοί – όπως τα κοινόχρηστα ποδήλατα – ελέγχονται καθημερινά, ώστε να παραδίδονται σε καλή κατάσταση προς ασφαλή χρήση.

Παρόλα αυτά, πριν χρησιμοποιήσετε ένα ποδήλατο, θα πρέπει να ελέγχετε τη δυνατότητα να σας μεταφέρει με ασφάλεια στον προορισμό σας.

Τα κύρια σημεία που θα πρέπει να ελέγξετε προτού παραλάβετε ένα ποδήλατο είναι τα εξής:

  • Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών.
  • Περιστρέψτε τους τροχούς αργά και ελέγξτε για χαρακιές στο πέλμα και τα πλαϊνά.
  • Ελέγξτε ότι και οι δύο τροχοί είναι κάθετοι και βιδωμένοι στις υποδοχές του πιρουνιού και του σκελετού.
  • Πιέστε τις μανέτες φρένου. Ελέγξτε οπτικά τα καλώδια και βεβαιωθείτε ότι η κίνηση τηςμανέτας μεταδίδεται ομαλά στα φρένα μέσω των συρμάτων.
  • Ελέγξτε ότι η σέλα και ο λαιμός τιμονιού είναι ευθυγραμμισμένα με τον επάνω σωλήνα του σκελετού και αρκετά σφιγμένα, ώστε να μην μπορείτε να τα περιστρέψετε.

Στην περίπτωση που το κοινόχρηστο ποδήλατο παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, παρακαλείσθε να το επιστρέψετε εντός σύντομου χρονικού διαστήματος από την παραλαβή στον πλησιέστερο σταθμό, να το ασφαλίσετε δηλώνοντας την ύπαρξη βλάβης (επιλογή οθόνης: NO/ΟΧΙ) και να παραλάβετε κάποιο άλλο. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης τηλεφωνικά (210 3004441) ή ηλεκτρονικά (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) και να δηλώσετε την βλάβη.

6. Το κοινόχρηστο ποδήλατο που παρέλαβα παρουσίασε κάποιο πρόβλημα και είμαι μακριά από τον σταθμό ενοικίασης. Τι να κάνω;

Στην περίπτωση που το κοινόχρηστο ποδήλατο που έχετε παραλάβει εμφάνισε κάποιο πρόβλημα και βρίσκεστε μακριά από κάποιον σταθμό, επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα υποστήριξης τηλεφωνικά (210 3004441) ή ηλεκτρονικά (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) για να δηλώσετε τη θέση σας και το πρόβλημα και να λάβετε οδηγίες.

7. Δεν μπορώ να επιστρέψω το κοινόχρηστο ποδήλατο στο σύστημα. Τί πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που δεν μπορείτε να επιστρέψετε το κοινόχρηστο ποδήλατο που παραλάβατε σε καμία βάση πρόσδεσης του σταθμού όπου βρίσκεστε, επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα υποστήριξης τηλεφωνικά (210 3004441) ή ηλεκτρονικά (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) για να δηλώσετε την αδυναμία αυτή και να λάβετε οδηγίες.

8. Είναι ασφαλής η διαδικασία ταυτοποίησης με χρήση πιστωτικής κάρτας;

Η χρήση πιστωτικής κάρτας στο ΣΚΠ είναι πιστοποιημένη από τις εταιρείες VISA και MASTERCARD, διέπεται από τους αυστηρότερους κανόνες ασφαλείας σε όλους τους ειδικούς πιστοποιημένους αναγνώστες καρτών που είναι εγκατεστημένοι στους σταθμούς ποδηλάτων και η πιστοποίηση γίνεται μέσω τεχνολογίας Chip & Pin.

Στις περιπτώσεις χρήσης πιστωτικής κάρτας στους σταθμούς κοινόχρηστων ποδηλάτων θα πρέπει πάντα να ελέγχετε να μην σας παρακολουθεί κάποιος, ώστε να υποκλέψει τα στοιχεία της κάρτας σας ή/και τους κωδικούς σας.

9. Διαπίστωσα κάποια δυσλειτουργία στο ΣΚΠ ή ενέργεια βανδαλισμού. Τί να κάνω;

Παρακαλούμε να το αναφέρετε επικοινωνώντας ΑΜΕΣΑ με το τμήμα υποστήριξης τηλεφωνικά (210 3004441) ή ηλεκτρονικά (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).